Saturday, July 17, 2010

Aku RINDU stage!!


Kalau ade orang tanye aku ape yg paling aku rindu skali kat Intek, tanpa segan silu aku akan cakap 'stage bersama kawan2!!' 

Sedar x sedar, da 2 taun da aku x menjejakkan kaki ke stage.. Kalau kat sekolah dulu aku lah muke naek stage tp xde la sampai cam Abang Awan kan. Die tu selebriti kelas pertama.. haha..

Mase mula2 aku menjadi sangat gila kepada stage ni adalah mase Sensei Sum Li Fung (sekarang Josephine Ong) mintak aku menjayakan sebuah sketsa bahasa Jepun... and that was the time when I realised my talent..

Sebelum tu ade jugak la buat show sket2 kat skolah dulu.. nasyid2.. (knapa x percaya??)
but that was the time I realised that I actually can act..

But the best part was in the night, after Cikgu Asmui watched my sketch, he asked me to go to a theatre performed in Taman Budaya.. yg bestnye, aku sorg je dak form 2 mase tuh. yg len sume abang2 senior form 5.. it's a kind of a recognition for me back then...

Lepas tuh aku mule la menjebakkan diri ke dalam industri ini. haha...Lepas 1, 1 stage show aku buat.... yg best skali bile ade Syah, Afeeq ngan Cik Din. mmg aku suke sgtla...

Tapi skang da jarang jumpe, apatah lagie nak nek stage sesama.. Harapan je lah..

Ape-ape pon.. aku masih lagie menunggu surat jemputan dari sekolah ke.. nak suh aku wat performance pulak ke.. tapi mmg x la kan.. se hot-hot syawal pon xde offer dr sekolah. huu...

oklah.. membebel pnjang pon x gune. xde orang nak baca pon.. huuu~
bye2. salam.. =)

0 comments:

Post a Comment

yg ensem dan cantik....?