Monday, November 29, 2010

dari Kuantan ke Kg Baru

Fuuuhhh fuuhhh... (Tiup dlu habuk kat blog nie... Sapu2 sawang...Ok da bole melepak.)

At home akhirnye! haha.. Sebenarnye dr semalam agie dah aku kat umah ni. Tp semalam tu kira day off la.. letih melayan budak2 bandar yg dtg maghi kg nie. Sape? Erm.. klu korg ni kwn aku kat FB mesti da tau sape. Mizy, Syahrul, Syazwan, Faisal, ngan Nurudin. Dulu Mizy, Syahrul n Square da dtg mai, tp kg sebelah mak aku. Atuk aku kat sana agak sakit, so aku ajak duk Kg belah ayah aku ni lah. dekat jea.

Agak malas nak type banyak2, so tengok gambar je la yea..


Yang dtg. Nurudin masa ni x sampai agie. Da maghrib baru sampai.
Pemanduan BERHEMAH!


Ptg tu je trus Mizy ajak gi mandi. Mmg x leyh bla la sejuk. 
Tempat ni dalam woo.. Adik aku pernah lemas sni.
Aku turun menyelam pun x dpt sentuh dasar agie. (Bukan sbb aku pendek!)


Nilah senaman meredakan ketegangan otot2 muka lepas berenang dlm air batu. 
Atas sket. Pusing2, turun bawah... 
Gambar mandi manda yg len cencored eah...


Masa nak balik uh dikejutkan ngan mereka ber2 nieh. Musuh aku kat umah atuk!!
Memang mengejar org la.. 



Mizy rajen melayan tenet yg hanya berwarna hijau sepanjang masa.



Gila bersepah umah!! Aku bwk dorg mai lepak tgkat atas jea. Senang.
xde la serabut ngan budak2 kecik. Kat atas ni ada 4 bilik n 2 bilik air.
Tapi bole pkai 1 jea. haha


Syazdoh bwk gitar. aku x pasti why?


Demi mengelakkan Fb aku diadd oleh rmai org n hp ku x berenti2 berbunyi, serta Lisa Surihani jeles, maka aku letak 1 je la gambar aku..




Muka sape paling xleyh bla skali??  Yaaa!! Dialah!! 
Btw, Syah demam masa nieh.


Ni kat umah ayie.


Mkan jap....


Mamat ni beriya ajak gi mancing.... Puas ayie nak cari port.



.....


Tugu negara yg dperbuat dr Beger n Tulang...


Nurudin memasang umpan. Kitorg ngah pikir nak wat Nurudin ni jd umpan.


Ayie yg expert.


Syahdol yg xleyh bla...


Nilah hasilnya! Ikan Kerapu yg seberat 8 Kg!! Bapak hebat kami semua.



2 muka yg xleyh bla..


BBQ TIME!! ni yg paling best. Task aku cume hidupkan api n mandi jea. Ayie n the gang wat semua. 
tu la sbb aku syg dorg. haha. (Gambar laen xleh wat masuk. lg cencored)


Harap maaf. Video Mizy dikejar angsa x bole upload. entah ape kes... tgk r nnt klu aku upload kat Fb.

k. that's all. bye... =)


5 comments:

fiQ da 'loLLy said...

woooo..bestnyer.cantek doh kg ko.

A@roN LoCk said...

meh r dtg. bole jea..

Yaya Zamimi said...

nk dtg!!!

bambam91 said...

lokman!!ak nk tgk vid mizy kne keja angsa tuhhh..hahahhahaa..cpt2la upload!!

mizy said...

vdeo kne kjar angsa 2...
bkn ak je kne..
owg len pn skli...
ak pling brani la...=p

Post a Comment

yg ensem dan cantik....?